tiistai 13. heinäkuuta 2010

30 Päivää


Se on siis kuukausi jäljellä tätä Suomiaikaa. Lähtö on jo kauheen lähellä! Tuntuu, että vasta äsken olisin kirjottanu ton viime päivityksen, vaikka siitä on jo kuukaus. Aika menee niin älyttömän nopeesti ja voi vaan kuvitella miten nopeesti toi vuos Jenkeissä menee! Onneks siellä on kiva perhe vastaanottamassa mut ja aikaa vähän tutustua siihen paikkaan ennen, ku koulu alkaa (mikä alkaa siis 7.9.).



Nyt oon ollu töissä 5 päivää ja onhan se vähän tylsää välillä. Oon siis sairaalassa vanhainkoti osastolla. Siellä on kyl hauskojakin vanhuksia, vaikka suurin osa on jo "järkensä" menettänykki.
Työkaveritki on mukavia ja ikävintä siinä hommassa onki se aikanen herätys, ku tosiaan on vaan aamuvuoroja! Mut 18 päivää sitä enää jäljellä ja seki menee varmaan nopeesti! :D Mut tää kuumuus on tosi tuskallista ku sielläki pitää sitä sairaanhoitaja-asua pitää päällä!



Nopeesti pitää vielä mainita se et MAHTAVAA ESPANJA VOITTI MAAILMANMESTARUUDEN! Tätä ollaan odotettu! Argentiina oli toinen maa, jonka voittoa toivoin kans eniten eli nää kaks oli ne suurimmat suosikit, mut sitte se jäiki 5:lle sijalle. Mutta ei toi enää niin haittaa, ku Espanja sen voiton sitte vihdoin vei.

Nyt on kyllä asiat menny niin asian vierestä, mut ei mulla oo oikeen mitään uutta kerrottavaakaan tohon vuoteen liittyen. Nyt vaan odotellaan sitä lähtöä ja vois pian alkaa miettiä mitä ottais mukaan! Oon jo pari kuvakirjaa Suomesta ostanu sinne vietäväks ja sitte ajattelin viedä salmiakkia (jonka syön ku kukaan ei siellä tykkää!), fazerin sinistä ja suomalaisia reseptejä. Siskolle en tiedä viel yhtään mitä keksisin!

Jännitä ei yhtään, mutta ei sille ookkaan oikeen aikaa. Musta tuntuu, et sitte edellinen yö ennen lähtöä on ihan kamala enkä saa yhtään unta! No, sen näkee sitte. :D Mut kirjottelen taas ku tulee jotain mieleen.

6 kommenttia:

  1. heei mä oon kans sairaalas töissä samanlaisel osastolla ja voin sanoo et samanlaiset fiiliksen on ja se hoitajan asu on niin ihanan hengittävä 30 asteen heltees :D mis sairaalas oot?

    VastaaPoista
  2. Joo ihan kamalaa ku se on just sellanen tunkkanen asu :DD oon turun t-sairaalassa. sä? :)

    VastaaPoista
  3. oon helsingis laakson sairaalas. ah enää 8 päivää siel :D huomaa paljon mä rakastan sitä työtä<3 onks sul muuten siel et viet niit uloilemaan vai mitä teet niiden kaa? ite just vien ulos ja voisin kans lukee lehtii yms mut se on jääny vähä vähemmälle ja mieluiten tosiaan ulkoilen siel ni menee aika nopeemmin :D äh oon muuten niin yli kateellinen kaikille jotka on oregonii menos, se ois jotenki ollu mun ykkös osavaltio toiveena, mut kattoo nyt ku ei oo tietoo viel et mis tuun olee.

    VastaaPoista
  4. Joo vien niit ulos ja juttelen ja syötän ja sillee :D en siis mitää vaippojenvaihtoo! Mut ne ei oo nii vetreitä tuol et vois just kaikkii ulkoiluttaa. Mä oon kyl nii tyytyväinen ku pääsin oregoniin mut toivottavasti säki pääsisit, aina enemmän sinne vaan näit vaihto-oppilaita vaan ku tuntuu et sinne olis kauheen vähä menossa!

    VastaaPoista
  5. joo ei onneks vaippojenvaihto kuulu tehtävii. en todellakaa oo kateelline niille hoitajille eheh :D haha kamppailin pitkää sen kaa etten löytäny mist sun blogin lukijaks pääsis mut nyt onnistuin jeba jee :D

    VastaaPoista
  6. joo emmäkää :D hyvä! mäki voisin sun blogia alkaa lukea, ellen lue jo :D (hyvä muisti)

    VastaaPoista