maanantai 27. syyskuuta 2010

Hello hello again!

Jes! Huomenna alkaa homecoming-viikko ja on pukeutumispäiviä, jenkkifutis ja lentopallopelejä (tytöt pelaa jalkapalloa ja pojat lentopalloa -pelit), ihmiset hankkii vielä viime hetkillä deittejä tansseihin... Mahtavaa! En malta oottaa! Mut huono juttu: tuun sellaset kaks ja puol tuntii myöhässä homecoming-tansseihin AFS-leirin takia, joka on pakollinen... Tämän takia ei oo oikeen järkeä mennä deitin kanssa sinne (ja mua kysyttiin!). Mut mennään sitte AFS-vaihtareiden kanssa yhes meiän tansseihin porukkana (MYÖHÄSSÄ).

Eilen (lauantaina) oli mun ensimmäinen cross country -kisa ja täytyy sanoo, et oon aika ylpee ittestäni. Se oli 5 km ja en kävelly kertaakaan (se oli mun eka 5 km) enkä tullu viimiseks ja just ennen maaliviivaa tein sellasen spurtin, että ohitin 3-4 ihmistä. Olo oli hyvä juoksun jälkeen, mut se juokseminen ei itessään ollu mitään herkkua, koska oli ihan kamalan kuuma päivä! Tosiaan mun olkapäät ja naama palo vähän, enkä pala kauheen usein.

Viime viikonloppuna mentiin myös Portlandiin (tää kisa oli siis siellä), mut shoppailemaan! Ja löysin kyllä kivoja vaatteita! Ja ehkä paras löytö: kengät 15 dollarilla, mitkä täällä yleensä maksaa sellaset 7o dollaria!!

Mut siellä sato ihan kamalasti! Tosta kuvasta ei ees nää miten sateista siel oli, mut sellane myrsky oli et hotellin tv:stä ei näkyny ohjelmia.










Käytiin ikeassa taas ja löysin Iris-tuotteita ja sain taas lueskella ruotsin kielisiä juttuja. Toistelin vaan niitä ruotsin kielisiä sanoja ääneen ihan innoissani. :D

















Tänään mentiin mun kavereiden kanssa shoppailemaan homecoming-mekkoja ja muuta lähikaupunkiin Florenceen, mut mulla on jo mekko, jonka lainaan mun kaverilta joka on aivan ihana! Pitää myöhemmin laittaa kuva siitä, ku mulla on se päällä! Huomenna ku on mun syntymäpäivä, Andra (mun hostäiti) tekee tacoja ja mulla tulee kavereita kylään. Tulee varmaan tosi kivaa!

Jalkapallo ym. muihin peleihin meno on täällä tosi suosittua. Sinne ei välttämättä mennä kattomaan ite peliä, mut hengaamaan kavereiden kanssa ja niissä peleissä on aina tosi kivaa! Siellä myös voi olla koulukavereiden kanssa muissa merkeissä ku oppitunneilla ja oppii tuntemaan niitä paremmin ja tutustuu uusiin tyyppeihin.

Lentopallopelistä. Olin myös siellä ottamassa kuvia Yearbookiin.
















Football-pelaajia. Varmaan ainut action-kuva, joka ei ollu kamalan heilahtanu. :D













Muuten, täällä ihmiset on tykästyny Marianne-karkkeihin! Kaikki kyselee multa et onks mulla niitä enemmän! En kuitenkaan haluu antaa mun kaikkii Marianne karkkeja pois, koska haluun itekki niitä syödä. :D Mut ihan kiva et ne niistä tykkää, koska salmiakki ei oo ollu kauheen suosittu, mut yllättävän moni kuitenki sanoo et se on ihan ok.

3 kommenttia:

  1. HELLO HELLO ootko kuollu? vai kui et kirjota :-(

    VastaaPoista
  2. Hei, hyvää myöhäistä synttärii!! (17!!!! omg!) Anteeks, kun onnittelen vasta nyt, en oo ehtiny koneelle ylppärien takia.
    Sulla on selkeesti siel tosi kivaa, uusia kavereita, kiva koulu ja perheen kaa menee hyvin :) ja wau, juoksit 5 kilsaa cross country -kisassa!

    Haleja! :)

    VastaaPoista
  3. EN oo ku aika vaa ei riitä :D ja kiitos! onnee ylppäreihi!

    VastaaPoista