sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Homecoming week!

Mitä tapahtui viikolla...

Maanantai: Collegelogo-päivä, Ironman volleyball (pojat pelaa lentistä)
Tiistai: Superhero-päivä
Keskiviikko: 80's workout -päivä
Torstai: School spirit -päivä, Flag Football (tytöt pelaa jenkkifutista)
Perjantai: Greek-päivä, Homecoming football -peli
Lauantai: Homecoming dance

Oli pukeutumispäiviä, mut itte pukeuduin vaan keskiviikkona, koska siihen mulla oli vaatteita! Oli kyllä hauskaa miten ihmiset oli oikeesti pukeutunu noina päivinä, eikä vaan tylsästi jättäny pukeutumatta niinku mä tein melkeen joka päivä, mut mulla ei kyl ollukkaan mitään jännää päällepantavaa...

Perjantaina oli siis jenkkufutis peli ja ME VOITETTIIN!! Kerranki! Ja oli hauskaa pelissä!

Lauantaina mulla oli siis AFS-leiri ja oli kyllä kiva nähä taas muita vaihtarikavereita, mut sieltä lähettiin sitte ajoissa pois ja pääsin valmistautumaan homecoming danceen! Mentiin sitte yhdessä kavereiden kanssa sinne.
Tanssit meni hyvin ja oli hauskaa! Eli tää homecoming dance on vähänku menis clubille tanssimaan ja siel soitettiin tanssihittejä ja kaikki tanssi lähellä toisiaan, eli tuli kuuma aikas nopeesti.

Tällä viikolla oli siis mun synttärit maanantaina ja oltiin syömässä tacoja meillä. Sinne tuli pieni porukka kavereita, koska oli tosiaan maanantai-ilta ja oli tarkotus olla pikkuporukalla. Mut kivaa oli ja sain hauskoja lahjoja ja kortti oli niin sulonen! Mun kavereita oli kirjottanu siihen kaikkee hauskaa (vaihtarit myös omilla kielillään) ja tää ope ku osaa suomee oli kirjottanu: "Hauskaa syntymäpäivää! Kaikkea hyvää!"

Viime viikko oli aika kuuma. Maanantaista torstaihin oli joka päivä yli 20 astetta ja mulla oli aika paljon vaatteita päällä ja sitte perjantaina tulin t-paidassa kouluun ja oliki kylmä päivä... Mut kaikille käy näin!

5 kommenttia:

  1. Oispa täälläki noin lämmintä! Mul on jo kaikki pipot ja kaulahuivit käytössä. Kuulostaa siltä, et sul on ollut tosi hauskaa siellä! Ihana toi kortti, mitä sait lahjaks?:)

    Emmi

    VastaaPoista
  2. Niiiii, mitä sait lahjaks? :-)))

    VastaaPoista
  3. Vähä kaikkee mm. korviksia paljon, ugg kengät, apple lahjakortin, in style-lehden... :)

    VastaaPoista
  4. uuu, ketäs noi pojat on? ;) onks siel muuten kivoja poikia?

    VastaaPoista
  5. Hahhah noi on ihan mun kavereita :D lähellä oleva on melkeen veli mulle. ja onhan täällä ihan mukavia poikia :D

    VastaaPoista