lauantai 11. joulukuuta 2010

Uintia ja joulunodotusta

On kotiuduttu takasin Kalifornian auringosta ihan hyvin, oli ihanaa taas nähdä kavereita ja kuulla mitä oli Newportissa tapahtunu (mm. mun kaveri oli autokolarissa, mistä kuulinki jo mun matkalla mut en kuullu yksityiskohtia, kaikki on kuitenkin hyvin, auto vaan kuoli). Koulua on enää viikko ennen joululomaa ja kaikki alkaa jo olla joulutunnelmissa! Ostettiin joulukuusi kotiin ja koristeltiin, kaikkialla soitetaan joululauluja ja joka paikassa on jouluvaloja. Mä oon kuitenki huonoin joululahjojen ostaja. En oo edes kattonu mitään. Pitäis muutama kortti ainakin sinne Suomeen lähettää, katotaan nyt tuleeko ne edes tän vuoden puolella! Että anteeksipyydöt siitä jo etukäteen.

Mulla oli mun ensimmäiset uintikisat tän viikon tiistaina ja ne meni itseasiassa ihan hyvin! Meiän koulu tuli toiseks. Mä uin 50, 100 ja 200(joka oli siis "viestiuinti" erä, en tiiä mikä on suomenkielinen termi sille, mut englanniks relay). Mun paras aika oli tossa relayssa, ehkä se että piti saada joukkue näyttämään hyvältä sai mut uimaan paremmin ku sooloissa.

Newport-uimareita meiän mahtavissa uimapuvuissa.
Pojat uimassa perhosuintia.

Tänään oltiin kouluretkellä Portlandissa Doernbecker-lastensairaalassa. Meiän lapsipsykologiatunneilta oli oppilaita siellä, junior optimistic-klubilaisia ja mr. NHS kisan finalisteja. Jouduttiin heräämään ennen viittä aamulla, koska piti olla koululla klo 5.20. Vietin sitte yön Cherilynin luona Christin kanssa ja ei siitä nukkumisesta oikeen tullu mitään ja valvottiin aika myöhään ja aamulla herätyskellon ääni oli sitte mukava yllätys. Mut se oli ihan kiinnostava reissu!

2 kommenttia:

  1. IRIS!!! I've been reading your blog!! (I have to add that google translate sucks)
    I love it! you write much more than me... I'm sooo lazy...
    See you tomorrow!!
    (PS: I think the girl in the first photo is me... did you do backstroke?, I'm not sure because we both weared the same goggles... =D)

    VastaaPoista
  2. haha youre in the first photo!! :D

    VastaaPoista