keskiviikko 13. lokakuuta 2010

2 months?? Time is going too fast

Tänään oon ollu sen kaks kuukautta täällä. Pieni paniikki on, että apua aika menee niin nopeesti ja kohta on loput 8 kuukauttaki menny ja pitäis jo lähtee. Täällä on vaan niin kivaa, mutta tottakai mulla on ikävä perhettä ja kavereita Suomessa. Kulttuurishokkia odottelen vieläkin, onks tää muka niin samanlaista ku Suomessa? En usko, mut oon jotenki vaan sulautunu tänne niin hyvin, ettei oikeen mikään ota päähän erityisesti ja mulla on jo hyviä kavereita.

Viime viikonloppu oli vähän pidempi, 4 päivää, ja mentiin Bendiin ja mun mukana tuli mun kaveri Daniela. Se oli hauska reissu, päästiin vähän shoppailemaan, käytiin leffassa kattomassa se Social Network (joka kertoo siis Facebookin tekijästä), mentiin keräämään kurpitsat...

Että kaikennäköistä on tapahtunut, mut aika vaan meinaa loppua kesken, eikä oo aikaa kirjottaa niin paljoa. Viiminen koti football-peli on kuitenki ohi ja se ei oo kivaa, koska oon huomannu tykkääväni niistä peleistä aikas paljon! Mut jos vaan saan jonkun kaverin lähtemään mun kanssa naapurikaupunkiin kattomaan seuraavaa peliä, niin sinne meen ja pitää laittaa Newport Cubs -paita päälle! Katotaan, jos saisin jonkun pelaajan toisen pelipaidan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti