perjantai 29. lokakuuta 2010

Rentoilua

Nyt on lyhyt kouluviikko, vaan 3 päivää kouluu ja to ja pe vapaata! Oon niin ilonen et saan nukkuu aamulla pitkään. Meillä ei oo siis koulua, koska on pari päivää ku oppilaiden vanhemmat voi tulla kouluun keskustelemaan opettajien kanssa niiden lapsista ja miten ne pärjää koulussa tms. Ja tänään mentiin sit mun hostien kanssa ja mun valokuvausope opettaa myös enkkua ja se halus et vaihtaisin junior englannista senior edistyneiden englantiin. Ne kirjottaa sillä kurssilla paljon enemmän ja ei analysoi mitään runoja tai jotain ihme juttuja ni luultavasti vaihdan siihen seuraavalla kaudella.

Huomenna on tärkee jenkkifutis peli! Se on parin tunnin päässä meiän kunnalta ja meen sinne taas cheerleadereiden kanssa ja tällä kertaa mulla on myös yhen pelaajan (quarterback=pelinrakentaja, paras pelaaja!!) pelipaita minkä se anto mulle tänään et voin pitää sitä tässä pelissä. Toivottavasti voitetaan tää peli, koska sit voitetaan koko liiga!! Oon niin innoissani tästä pelistä.

Halloween lähestyy, lauantai illalla pelataan kavereiden kanssa angels and devils peliä ja valvotaan koko yö. Siit tulee varmaan niin hauskaa! En malta odottaa mun ensimmäistä kunnon halloweenia ku se on täällä niin paljon isompi juttu ku Suomessa! Ja keskiviikkona koulussa monet oli pukeutunu ja se oli hauskaa miten oikeesti ihmiset oli pukeutunu eikä se ollu sillee kiusallista miten se olis suomessa monissa kouluissa ollu. Siis mä en varmaan ikinä olis suomessa ees ajatellu pukeutuvani kouluun halloweenina mut täällä se jopa kävi mielessä. :D Mulla oli mun x-country huppari päällä ni sanoin kaikille et oon xc-juoksija! Huono asu, tiiän, mut mulla vaan ei ollu mitään täällä.

Mut kerron enemmän sitte mitä tapahtu myöhemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti