maanantai 30. toukokuuta 2011

Sekalaisia uutisia...

Tänään menin Phoeben synttärijuhliin ja oli tosi hauskaa! Tulee kyllä ikävä näitä aikoja.. :))



Emily (Phoeben hostsisko) ja itse synttärisankari.









Meillä oli tällä viikolla senioreiden skippauspäivä ja mentiin kaikki 12-luokkalaiset samaan paikkaan, Honeyman puistoon, missä oli kaikennäköstä hauskaa tekemistä. Me mm. pelattiin lipunryöstöä, hypittiin hiekkadyyneissä, poljettiin polkuveneitä, melottiin, uitiin, otettiin aurinkoa... Se oli varmaan mun lempi päivä koko kouluvuonna, koska ensinnäkin ilma oli loistava! Ja kaikki oli tosi hyvällä tuulella ja kaikilla oli hyvä henki ja musta tuntu että oikeesti oon osa tätä luokkaa ja koulua. Ei vois voinu olla täydellisempi päivä! Illalla oli sitte meiän yearbook-party ja me annettiin vuosikirjat kaikille tansseissa. Ne tanssit oli siis aika samanhenkiset mitä muut koulutanssit, mut pukeutuminen oli rennompaa.



2011 Seniorit :) Tulee kova ikävä näitä ihmisiä!!!


Menin AFS-leirille pari viikkoa sitten ja se oli viiminen orientaatio ennen lähtöä. Oli kiva nähdä kaikkia kavereita ja oli hauskaa!! Mentiin Smith Rockseille ja vaellettiin siellä n. 2 tuntia ja sieltä sitte mentiin keskustaan ja hengailtiin ja syötiin illallista siellä. Me oltiin muuten perheissä tona viikonloppuna ja mun kanssa perheen jako tanskalainen Ida, saksalainen Lea ja itävaltalainen Theresa. Meillä oli tosi kiva perhe, äiti oli tosi hyvä estejuoksussa ja sillä oli joku amerikan ennätys! Ja ne on ens vuonna Unkarissa vuoden perhevaihdossa missä unkarilainen perhe muuttaa niiden taloon täällä Amerikassa vuodeks ja ne menee niiden taloon Unkarissa ja ne vähän vihjaili että ne saattais kiertää hieman eurooppaa että olis kiva nähdä niitä Suomessakin!





Luolanaiset...


Mä ja Gertrud(oikeessa kulmassa) loistetaan tässä kuvassa! Luolanais-energiaa... Mä oon tässä siis mun tanskalaisten kavereiden kanssa.






Ja taas hyvältä näyttää!!




Viime viikonloppuna piti sanoa heippa yhdelle mun hyvälle kaverille, Bialle. Se tuli meille ja mentiin rannalle kävelemään ja löydettiin paikkoja joissa ei vielä oltu käyty ja tosiaan asun 5 min kävelymatkan päässä siltä rannalta. :D Mutta oli tosi kiva viikonloppu ja haikein mielin se sitte lähti meiltä sillon ja me molemmat vähän tiedettiin ettei ehditä näkemään toisiamme enää, koska se lähtee Brasiliaan viikon päästä ja ei käydä samaa koulua ja molempien aikataulu on tosi tiukka. :(











Ikävä tulee !!!

MUT HEI KAIKKI!!! OON KOTONA KOLMEN VIIKON PÄÄSTÄ JEEEEE! En malta odottaa kaikkien näkemistä, suomen puhumista ja itse Suomea. Mutta onse haikeeta täältä lähteäkkin... Tulee ihan kamala ikävä kaikkia!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti