maanantai 8. marraskuuta 2010

Myöhäset Halloweenit ja muuta

Terve taas, on päässy kirjottaminen vähän unohtumaan, enkä oo vielä ehtiny kertoa mun Halloweenista täällä. Eli kuten aikasemmin kerroin, viime viikon lauantai-iltana mentiin mun kaverin Marisan kirkolle (täällä tosiaan kirkot hieman erilaisia, ei vanhoja vaan ihan perus taloja, joissa on monia huoneita, tässä kirkossa oli myös pelihuone, jossa oli mm. pöytäfutispeli). Siellä me siis pelattiin tätä Angels & Devils -peliä, jonka sääntöjä en nyt jaksa selittää. Se oli ihan hauskaa, koska juostiin ympäri sitä rakennusta pimeessä ja törmäiltiin muihin ihmisiin. Jäätiin sit yöks pienen porukan kanssa sinne ja valvottiin pitkään ja tehtiin kaikkea hauskaa. Sunnuntaina (itse halloweenina) mentiin perheen kanssa Halloween-juhliin, mistä sitte lähin kavereiden kanssa trick-or-treating ja sain karkkiaki! Olin pukeutunu eurooppalaiseks (kekseliästä, tiiän). Mut tosiaan oltiin tällasella isolla naapurustolla, minne kaikki tuli karkki & keppostelemaan, ja näin kyllä monia nuoria munki koulusta et ei ollu niin pienten lasten juttu ainoastaan se.
Siinä mä mun mielikuvituksettoman asun kanssa ja Alexa pukeutuneena Isikseks matkalla Halloween juhliin.
Tää tärkee football-matsi me sitte hävittiin harmi vaan, mutta silti oli peli tän viikon perjantaina meidän koululla taas ja se me sitte voitettiin ja voitettiin kunnolla (55-33). Oli kyllä kiva, ettei tarvinnu matkustaa minnekkään kauemmaks tällä kertaa ja pääsi enemmän kavereita tulemaan kattomaan sitä peliä taas. Tässä kuvassa mun kavereita (vas.) Marisa, mä, Mackenzie, Ana, Masha ja Kacie.
Kannustusjuliste mikä tehtiin Cherilynin kanssa futispelaajille poikien lokerohuoneeseen psykologian tunnilla (meiän ope on urheiluhullu, koska sen mies on am-jalkapallovalmentaja). GO CUBS!
Käytäväkuvaa koulusta (tunnin aikana, ei välitunnilla, olis vähän enemmän ihmisiä). Mun lokero on tossa oikeella puolella.
Ja Masha oli meillä yötä ja saatiin siskolta nää silmähommat.

Mut pian tulee thanksgiving (kiitospäivä) ja loma ja ajetaan perheen kanssa Californiaan San Diegoon, missä Andran äiti asuu. Matkanvarrella pysähdytään sitte mm. San Fransiscossa ja Los Angelesissa ja saan nähdä Hollywoodia (walk of fame eli ne tähdet jalkakäytävällä, Sunset Boulevardilla nähdä Whiskey a go go, Universal Studios ja tietty SHOPPAILUA!!). Tulee kyllä mahtava reissu, oon varma!

Sain myös mun Senior portretin otettua kuvaamolla, mut nyt pitää vielä miettiä että pitäiskö ostaa siitä kopioita? Koska se menee vaan Yearbookiin muuten, mut jos ostan kopioita ni voi jäädä muisto. Mun mielestä ainaki se onnistu paremmin ku ykskään koulukuva, mut sellanen setti jossa on 4-6 kuvaa riippuen koosta, maksaa 50$. Että mitäs vanhemmat ajattelette?

2 kommenttia:

  1. Voi vitsi Iris tä on niin hämmentävää tääl harmaas ja sateises Suomes lueskella mitä siel meren takana oikeen tapahtuu kaikki ihmiset vaikuttaa tän blogin kautta ihan erilaisilt ku suomalaiset paljo avoimempia ja ystävällisempiä heh, hei ihan parasta vuotta sulle sinne!! :) keep writing!

    VastaaPoista