lauantai 14. elokuuta 2010

Here I am

Noniin nyt oon sitte vihdoin saapunu Amerikkaan. Tai itseasiassa tulin jo edellispäivanä ja eilen oli orientaatioleiri, mut tosi lyhyt. Siella tapasin muita vaihtareita ja ne on tosi mukavia! Mun huonekaveri oli italialaistytto, jonka kanssa tulin heti toimeen tosi hyvin. Harmi vaan, että se asuu aika kaukana mun kaupungista. Olin myos paljon tekemisissä yhen toisen italialaistyton, kahen brasilialaispojan ja kahen tanskalaistytön kanssa.

Nyt oon siis perheessä ja voin sanoa että eilen ku ne tuli hakemaan mua, tuntu etten olis ikinä jännittäny niin paljon! Sydän vaa hakkas. Mut ei mitään jännittamistä olis tarvinnu, ne on tosi mukavia ja enkohän sopeudu tänne hyvin! Ja koira on tosi sulonen :)

Lisäilen kuvia ku saan adapterin et voin omalta koneelta niitä laittaa, mut nyt meen viettämään laatuaikaa perheen kanssa, etten vaan istu koneella!

Adios!

4 kommenttia:

  1. nonii, tuliha se jännitys siält!:D mut tosi hyvä et o kiva perhe ja kaikki sujunu hyvi :) have fun!
    -ade

    VastaaPoista
  2. Jep! :DD jossaan vaihees sen pitiki tulla :D

    VastaaPoista
  3. APUAAAAAA!! niin kivaaa :) luin facebookista sun statuksest sen "..ja ne ymmärtää sarkasmii" ;DD mut hyvä et ne on samal aallonpituudel sun kaa!

    pidä hauskaa ja laita paljon kuvia, varsinkin söpöstä hauvasta :)

    ELLI

    VastaaPoista
  4. Niin on! :)) Ja joo ihanaa nää on niin sarkastisia, saa heittää melkeen mistä tahansa läppää!
    Tulee kyllä varmaan koirakuva jossaan vaiheessa ;)

    VastaaPoista