tiistai 10. elokuuta 2010

1 day left in Finland

Kuten otsikko sanoo, vietän yhden kokonaisen päivän enää Suomenmaalla. Turussa sitä vähemmän, koska huomenna (keskiviikkona) lähden siinä neljän maissa Helsinkiin yöksi.
Yövytään äidin ja iskän kanssa mun kaverin Emmin äidin luona ja saan sitte Emmiä nähdä vielä nopeesti ennen ku lähen!

"No jännittääkö?" Kaikki kysyy tota. Mutta ei, en jännitä. Oon aina ollu vähän huono jännittämään sillon ku "pitäis" jännittää. Mut ehkä en vaan oikeen sisäistä tätä lähtöä. Moni mun kaveriki on sanonu et ne ei oikeen tajuu et mä lähen, mut sama fiilis mullaki on. Odotan sitä lähtöä vaan niin paljon, etten ees tajuu et se on oikeesti niin lähellä.

Lähes kaikki on pakattu, mut vielä hammasharjat ym. muut on pakkaamatta, mitä tarviin vielä. Ja niin mahdottomalta, ku se tavaroiden änkeeminen matkalaukkuun max.23kg tuntu, ni se tais nyt kuitenki onnistua. Piti vaan jättää tänne monia vaatteita ja kenkiä, koska sieltähän saa halvemmalla uusia. Hain myös tänään allekirjotukset todistuksiin vararehtorilta eli kävin koulussa. Näin siellä muutamia kavereita, mut mulla oliki niin kiire hammaslääkäriin ni en ehtiny sitte sanoo heippa kaikille keille halusin. No, ihnoon hyvästejä ni ehkä ihan hyvä. :D

On se niin kiva ku saa kuulla mukavia asioita 14-vuotiaalta pikkuveljeltä. Se tuli tohon äsken kyselemään, et onks hauskaa ku tuun tänne kotiin seuraavan kerran vuoden päästä ja sit sanoin, että joo, tuleeko kova ikävä? Veli sitte vastas naureskellen, että ei. Veikkaan kuitenki, et se varmaan itkee ittes uneen joka yö!

Kirjottelenki varmaa seuraavaks Amerikasta! Arrivederci ja nähdään vuoden päästä!

Way out west - Don't Forget Me
http://www.youtube.com/watch?v=V3jX9u26JZI

2 kommenttia:

  1. rupes jännittämään toi hyvästeleminen vähän, kuin vaikeeta tulee sekin olemaan... :s ällistyin ku afs:ltä tuli postissa tänään infoa, että saa olla 30 kiloa + 8 kilon käsimatkatavarat. kai siihen mahtuu, jos toi 23kg:ki on mahdollinen :DD
    ei mulla muuta ku että tosi kivaa vuotta! ♥

    VastaaPoista
  2. 30 kiloa! Hei onnea, mulla oli vahan vaikeuksia tunkee 23kg mun tavarat ja asioita unohtu kotiin... Mut joo hyvaa vuotta sullekkin! :))

    VastaaPoista