keskiviikko 25. elokuuta 2010

I'm loving this

Täällä on niin mahtavaa! Nautin niin paljon täällä olemisesta, varsinki ku oon nyt tutustunu myös mun ikäsiin nuoriin. Tänään oli AFS piknik, jonne tuli siis ne vaihtarit, jotka asuu tässä alueella ja niiden perheet ja tukihenkilöt. Oli kivaa hengata niiden kanssa ja ne on tosi mukavia!

Oltiin tässä pari päivää sitten siis Portlandissa ja siellä oli NIIN kivaa! Mentiin sinne vaan tyttöjen kesken eli host äidin ja siskon kanssa, ni päästiin shoppailemaan ja voin sanoo että sitä rahaa kuluki... Mut ne kaupat siellä on tosi kivoja ja löysinki uudet lempikaupat aika nopeesti. Käytiin myös IKEA:ssa ja sieltä löyty ruotsinkieltä, tuttuja ruokia ja joitain keittiövälineitä nimeltään IRIS. Ostettiin sitte salmiakkia ja muuta kivaa scandinaavista!




Käytiin myös tällasessa isossa kirjakaupassa jossa oli hylly myös suomalaisille kirjoille! Pretty amazing...









Cupcakes! Tehtiin myös niitä Alexan kanssa, mut niistä ei tullu niin kauniita ku noi on... :D









Tässä siis mun ja Alexan värikkäät cupcaket. Seottiin vähän väriaineiden kanssa...









Kävin tänää koulussa tekemässä ainevalinnat ja valitsin englannin, IB espanjan (katotaan selviinkö siitä, se on vaikein mahdollinen), anatomian, lapsipsykologian ja ensiapu/hätätilannekurssin (en oikeen osaa selittää sitä). Sit otan luultavasti cross countryn urheilulajina nyt syksylle. Oon myös saanu mun jenkkipuhelimen vihdoin, mut siinä ei oo melkeen ikinä signaalia mun kotona, mut se varmaan johtuu siitä, koska tää talo on aika keskellä puita.

Mutta huomenna meen taas Corvallikseen, mut kavereiden kanssa tällä kertaa. :) Siitä tulee varmaan hauskaa, mennään uimaan ja silleen!

2 kommenttia:

  1. noi vihreet cupcaket näyttää aika... ööh... mielenkiintosilta :D:D:D:D:D

    VastaaPoista
  2. Hahahah joo ne maisuki aika... hmmm... mielenkiintoisilta. :D

    VastaaPoista